torsdag 31 januari 2013

Ojoj

Är jääättetrött nu.

Började dagen med att åka till stan. Där träffade jag Carro, vi kikade på tyger (jag köpte två stuvbitar med tyger jag tyckte var fina, så imorgon blir det nog att sy lite). Sen gick vi till banken och jag fixade med konton osv. Efter det gick jag till tåget, åkte bil med pappa från station och åt där, vi planerade lite inför på lördag för då blir det lite födelsedagsfirande.

Fick skjuts hem runt elva och sen jag kom hem har jag suttit och letat och sökt jobb.
Så är lite lagom slut i huvet och trött, men är hungig med. Så sa nig gå ner och äta, vilket kommer leda till att jag spelar lite också. Men seeen, när jag spelat nån timme, då ska jag sova!



Ps. Imorgon ska jag försöka ta bilder på kläderna från H&M och lägga upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar