måndag 25 februari 2013

Onsdag-måndag

Har inte skrivit här på ett tag, känns som det var jättelängesen faktiskt.

I alla fall, har haft lite fullt upp.

Onsdag - Jobb, laga matlåda mitt i natten.
Torsdag - Jobb, handla, baka, tvätta, bada, laga mat och fixa grejer att ha med på fredagen
Fredag - Gick upp försent, försöka hinna att packa ner alla grejer och hitta allt jag skulle ha bland den rena tvätten, hinna till tåget och sen äta medtagen frukost på jobbet! Sen blev det en promenad till Carro från jobbet, var där en stund, tog en promenad till bussen jag skulle ta. Senare på kvällen, netonnet, pizza med grabbar och sen äääntligen sova!
Blev kvar i stan fredag - söndag.
Lördag - 50års kalas i Ekeby, var där från 15-23.
Söndag - Yay vila ut lite. Sen ta tåget hem och gå hem till pappa för att lämna tågkortet, sov kvar där sen.
Måndag (idag) - Upp tidigt för att få skjuts hem, får ett samtal nån gång efter åtta -> jobb, dock bara kort dag. Slappat på soffan och ätit pizza sen jag kom hem idag.




Känns verkligen att jag inte är van att jobba och ha fullt upp på dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar