tisdag 21 maj 2013

Helgen

Har gjort endel saker i helgen faktiskt, och tagit endel bilder, så här kommer dom! Min helg i bilder, typ. + måndag.

I fredags var jag barnvakt åt lilla Vincent, har dock inga bilder därifrån!

I lördags städade jag garage och kollade + fotade när grabbarna körde cross, lärde mig använda canon! Bilderna ligger på ett annat minneskort så kanske lägger upp dom sen nån gång.

I söndas körde jag också cross! Eller ah, fiddy, men ändå. Den lilla på mitten är min :DD


Och igår åkte jag, Carro och Vincent till morgongåva och hälsade på farfar, awesome väder!

Hade tre igenkottar på tomten igår när jag kom hem, så det var bara ut med kameran direkt! Hinner dock inte lägga upp dom bilderna nu för ska till stan med Rox, så det får bli en annan gång!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar