onsdag 15 maj 2013

Off

Hejhallå, är ju lite off här nu för tiden känns det som.
Tänkte ta och berätta varför nu när jag har tid. Sökte ju till högskola för ett tag sen, och nu håller det på att krångla massor med betyg. Så jag måste söka till komvux för att kunna få ett slutbetyg om inte min gamla skola kan göra om mitt samlade betygsdokument som faktisk har rätt antal poäng osv. Känner mig därför lite stressad för sista ansökningsdag till komvux är idag, och jag fick reda på det här igår. Alltså kommer min ansökan behandlas som en sen eftersom den skickas idag, och dessutom måste kommunen gå igenom massor för jag är skriven i Tierps kommun men vill plugga på distans i Uppsala, Tierp har nämligen inte distansutbildningar. Och jag kan inte gärna sitta och pendla hemifrån till skola i Tierp och sen till jobb i Uppsala, blir lite väl krångligt.

Och ojdå, nu blev det ett inlägg med massor av text igen, men nu har jag i alla fall lite bilder att bjuda på också!

Bild från bästa jobbet.

Tog en tur till Gävle och köpte cross till pojkvännen, fick årets första myggbett där och åt på max!

Subway och milkshake på max i Gävle, god middag.

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt det såg ut där du jobbar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är en jättemysig skog att gå i där :)

      Radera